5 hurtige om SEO

Søgemaskineoptimering er en dynamisk skiftende proces. Moderne søgemaskineoptimering er meget forskellig fra, hvad det var for 5 år siden.

Dette skyldes primært meget fremgang i teknologi og den forsatte udvikling af algoritmen af søgemaskiner. Google er kendt for at være uforudsigelige og dens berygtede Panda og Penguin opdateringer, der kan skræmme de mest populære af hjemmesider.

I et sådant scenarie bliver det afgørende for søgemaskineoptimeringseksperter og webmastere at gå på deres tæer og holde sig opdateret med de nyeste og bedste praksis på markedet. Her har vi understreget 5 regler, som vi føler er den sande definition af moderne søgemaskineoptimering.

Regel # 1: Farvel, Konventionel søgemaskineoptimering
Verden bevæger sig med en lynhurtig hastighed. På et tidspunkt af dagen er du et sted, og efter nogen tid, er du i en helt ny plads. Men det bedste (og værste) er, at Google ved det. Søgemaskinens resultater er baseret på placering. Dette gælder i endnu højere nu, at der har været et boom i mobil og smartphone-branchen. En nylig undersøgelse har vist, at 85-90% af mobile browser eller et program funktioner er enten søge- relaterede eller søg -orienteret. Det betyder, at placering i modsætning til tidligere, nu spiller en central rolle i søgninger. Sociale medier spiller også en vigtig del nu. Dit brand omdømme på sociale netværk og sociale medier platforme vil spille en central rolle i fastlæggelsen sin position på SERPs.

Regel # 2: Analytics er afslørende
Ligesom guld, finde dig vigtige oplysninger  når du graver dybt, rigtig dybt. Søgemaskineoptimering succes kan ikke måles blot beregne den samlede trafik fra internettet analytics platform. Du skal også måle tendenser og beregne den nøjagtige statistik over trafik du forventer økologisk.

LÆS OGSÅ: Derfor skal du have fokus på SEO

Regel # 3: Stol ikke for meget på Google eller dit marked
De rangerer engang opnået på Google er ikke permanente! Du kan aldrig læne sig tilbage og slappe af på dine tidligere laurbærrene. Google ændrer sine algoritmer ofte, ligesom Panda og Penguin opdateringer. Hvad værre er, er alle de andre virksomheder i din niche kappes om topplacering. Og avancement i teknologi og nye enheder på markedet hverdagen gøre hele processen endnu mere kompliceret og trættende. Men holde sig til det, og du vil bemærke, at du lander på toppen oftere end ikke.

Regel # 4: SERPs Skift hyppigt
Google sætter klart sine egne produkter på toppen af ​​SERPs, over de organiske søgeresultater. I organisk søgning, er der mange hjemmesider, øjet den første plet. Bortset fra dette, er der mange komponenter på en SERP som er klar til at lancere et enkelt klik. Og de skiftende beslutninger af skærme ikke gøre tingene lettere. Du skal holde det hele i tankerne for at opnå en god placering konstant.

LÆS OGSÅ: Konkurrencen i erhvervslivet

Regel # 5: The Fix er aldrig Quick
Tidligere hurtige løsninger i søgemaskineoptimering var stort set ineffektive. Nu er de direkte farlige. Google måske endda forbyde dig, hvis du prøver dem. Den løsning? Hold dig til de velafprøvede formler for de bedste resultater. De kan tage tid, men de er den sikreste stigen for at få dit websted til toppen, og vil aldrig såre din hjemmeside placering.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *